Gwarancja satysfakcji

Gwarancja satysfakcji

Strona główna / Ekspert radzi

Przy wyborze okularów, nieważne, czy pierwszych, drugich, czy też dziesiątych, niezwykle istotne jest odpowiednie dopasowanie oprawek i soczewek. Komfort widzenia oraz samego noszenia okularów jest bardzo ważny. Musimy dobrze widzieć przez soczewki, a oprawki powinny wygodnie leżeć na nosie. Jeśli okaże się, że któryś z elementów okularów został źle dobrany, będziemy odczuwać dyskomfort, podczas kilkugodzinnego noszenia oprawek mogą boleć oczy, a nawet głowa.

Dlatego też tak istotne jest, aby móc przekonać się, czy dane okulary są wygodne, a soczewki dobrze dobrane. Ma to szczególne znaczenie wtedy, gdy decydujemy się na coś nowego, na przykład specjalne powłoki, których wcześniej nie mieliśmy, okulary progresywne czy szkła fotochromowe. Mimo że wydawały się idealnym rozwiązaniem, może się okazać, że noszenie na co dzień tego typu okularów nie jest dla nas wygodne.

Podobnie, jeśli chodzi o względy wizualne i estetyczne. W dniu wyboru okularów mogą nam się spodobać ciekawe, oryginalne oprawki, jednak po założeniu ich w domu, do pracy czy na uczelnię możemy uznać, że jednak do nas nie pasują, źle się w nich czujemy i chcemy postawić na znaną nam klasykę. Nowy styl okularów może nie odzwierciedlać naszej osobowości i temperamentu, a kolor nie pasować do całego wizerunku.

Czy to wszystko oznacza, że trzeba od razu kupować nowe okulary?

Nie, wystarczy wybrać salon optyczny, który oferuje gwarancję satysfakcji.

Czym jest gwarancja satysfakcji w salonie optycznym?

W salonach Lynx Optique satysfakcja klienta jest najważniejsza, dlatego naszym klientom oferujemy 30-dniową gwarancję satysfakcji, czyli prawo do zmiany zdania. Klient, który zakupi w jednym z naszych salonów kompletną parę okularów (oprawka i dwie soczewki korekcyjne) ma prawo wymienić je na inne, jeśli nie spełniają one jego oczekiwań. Komfort widzenia i dobre samopoczucie klienta są dla nas kluczowe, dlatego gdy klient nie może przyzwyczaić się do nowych soczewek, z różnych względów – może je bezpłatnie wymienić w ciągu 30 dni od zakupu.

Gwarancja satysfakcji to bardzo komfortowe rozwiązanie, które pozwala nam na swobodę podczas kupowania okularów. Często, zamawiając spersonalizowany produkt, nie mamy możliwości jego wymiany, a jednocześnie nie wiemy, jaki będzie, gdy go otrzymamy. Tymczasem w salonach Lynx Optique możemy zapomnieć o takich zmartwieniach. Gwarancja satysfakcji dotyczy bowiem nie tylko szkieł, ale również oprawek. Jeśli klient postawił na bardziej odważne oprawki, w ciekawym kolorze, ale one mu nie odpowiadają – ma pełne prawo do zmiany zdania w ciągu 30 dni od zakupu.

Gwarancja satysfakcji – jak to działa?

Gwarancja satysfakcji daje naszym klientom możliwość jednorazowej bezpłatnej wymiany oprawy lub soczewek lub jednego i drugiego. Oprawki się nie podobają? Zauszniki okazały się za długie i przez to niewygodne? Nie możemy się przyzwyczaić do soczewek fotochromowych? Żaden problem. Wystarczy wrócić do salonu Lynx Optique, w którym zostały kupione okulary, przynieść okulary i paragon, a nasi doświadczeni konsultanci pomogą w doborze nowych, które spełnią oczekiwania.

Warto wspomnieć, że oprawki lub/i soczewki można wymienić tylko na produkty w tej samej kategorii cenowej. Jeśli ostateczny koszt wymiany będzie wyższy od kwoty zakupu, to tę różnicę pokrywa klient. Gdy klient zdecyduje się na tańsze oprawki lub soczewki, różnica w cenie nie zostanie zwrócona przez salon. Dlatego też warto wybierać produkty o zbliżonych cenach, aby transakcja była dla nas jak najbardziej korzystna. Wymiana soczewek jest możliwa wtedy, gdy będą to soczewki tej samej mocy, ale innej konstrukcji lub innego rodzaju, np. inny kolor fotochromu lub inna powłoka antyrefleksyjna. Aby skorzystać z gwarancji satysfakcji, trzeba być członkiem bezpłatnego programu lojalnościowego MediClub.

Każdy salon optyczny wysokiej klasy powinien proponować tego typu gwarancję satysfakcji. Takie rozwiązanie zapewnia klientowi bezpieczeństwo: mimo że jest to produkt robiony na zamówienie, jego wymiana jest możliwa. Klient nie musi obawiać się, że po kilku dniach czy po miesiącu będzie musiał kupować kolejne oprawki, ponieważ te pierwsze nie do końca spełniają jego oczekiwania lub są po prostu niewygodne. Kupno nowych oprawek i szkieł to zawsze spory wydatek, dlatego też warto postawić na salon optyczny, który dopilnuje, abyśmy finalnie byli zadowoleni z naszego zakupu.

Gwarancja Satysfakcji w Lynx Optique w punktach

  • Gwarancja Satysfakcji to 30-dniowe prawo do zmiany zdania.
  • W ramach gwarancji klientowi przysługuje jednorazowa możliwość bezpłatnej wymiany zakupionych okularów (oprawek lub soczewek albo i oprawek, i soczewek).
  • Wymianę można zrobić tylko w salonie, w którym dokonano zakupu.
  • Wymiana może być zrealizowana w ramach produktów w tej samej kategorii cenowej.
  • Soczewki mogą być wymienione na soczewki o tej samej mocy, ale innej konstrukcji lub innego rodzaju.
  • Ewentualną różnicę w cenie pokrywa klient, a salon różnicy w cenie nie zwraca.
  • Warunkiem skorzystania z gwarancji satysfakcji jest udział w bezpłatnym programie lojalnościowym MediClub.