Przy wyborze okularów, nie ważne czy pierwszych, drugich, czy też dziesiątych, niezwykle istotne jest odpowiednie dopasowanie oprawek i soczewek. Komfort wzroku oraz samego noszenia okularów jest bardzo ważny. Musimy dobrze widzieć przez soczewki, a oprawki powinny wygodnie leżeć na naszym nosie. Jeśli okaże się, że któryś z elementów okularów został źle dobrany, będziemy odczuwać dyskomfort, mogą nas boleć oczy a nawet głowa podczas kilku godzinnego noszenia oprawek.

Dlatego też tak istotnym jest, aby móc przekonać się, czy dane okulary są wygodne, a soczewki dobrze dobrane. Ma to szczególne znaczenie wtedy, gdy decydujemy się na coś nowego, na przykład specjalne powłoki, których wcześniej nie mieliśmy, okulary progresywne, czy szkła fotochromowe. Mimo, że wydawało się to idealnym rozwiązaniem, może się okazać, że noszenie na co dzień tego typu okularów nie jest dla nas wygodne.

Nie inaczej jest w przypadku względów wizualnych i estetycznych. W dniu wyboru okularów mogą nam się spodobać ciekawe, oryginalne oprawki, jednak po założeniu ich w domu, do pracy czy na uczelnie możemy uznać, że jednak do nas nie pasują, źle się w nich czujemy i chcemy postawić na znaną nam klasykę. Nowy styl okularów może nie odzwierciedlać naszej osobowości i temperamentu, a kolor nie pasować do całego wizerunku.

Czy to wszystko oznacza, że trzeba od razu kupować nowe okulary?

Nie, wystarczy wybrać salon optyczny, który oferuje gwarancję satysfakcji.

Czym jest gwarancja satysfakcji w salonie optycznym?

W salonach Lynx Optique satysfakcja klienta jest najważniejsza, dlatego naszym klientom oferujemy trzymiesięczną gwarancję adaptacji oraz prawo do zmiany zdania. Klient, który zakupi w jednym z naszych salonów kompletną parę okularów (oprawka i dwie soczewki korekcyjne) ma prawo wymienić je na inne, jeśli nie spełniają one jego oczekiwań. Komfort widzenia i dobre samopoczucie klienta jest dla nas kluczowe, dlatego w momencie gdy klient nie może przyzwyczaić się do nowych soczewek, z różnych względów – może je bezpłatnie wymienić w przeciągu 3 miesięcy od zakupu.

Gwarancja satysfakcji to bardzo komfortowe rozwiązanie, które pozwala nam na swobodę podczas kupowania okularów. Często zamawiając spersonalizowany produkt nie mamy możliwości jego wymiany jednocześnie nie wiedząc jak wyjdzie on finalnie,. Tymczasem w salonach Lynx Optique możemy zapomnieć o takich zmartwieniach. Gwarancja satysfakcji dotyczy bowiem nie tylko szkieł ale również oprawek. Jeśli klient postawił na bardziej odważne oprawki, w ciekawym kolorze, które jednak mu nie odpowiadają – ma pełne prawo do zmiany zdania w przeciągu 3 miesięcy od zakupu.

Gwarancja satysfakcji – jak to działa?

Gwarancja satysfakcji daje naszym klientom możliwość jednorazowej bezpłatnej wymiany oprawy lub soczewek lub jednego i drugiego.  Oprawki jednak się nie podobają? Zauszniki okazały się za długie i przez to niewygodne? Nie możemy się przyzwyczaić do soczewek fotochromowych? A może kupiliśmy szkła z podstawową powłoką, ale jednak potrzebujemy dodatkowych powłok ochronnych dla naszych oczu? Żaden problem. Wystarczy wrócić do salonu Lynx Optique, w którym dokonało się zakupu z okularami i paragonem, a nasi doświadczeni konsultanci pomogą w doborze nowych, które spełniają powstałe potrzeby i oczekiwania.

Warto wspomnieć, że wymiana oprawek lub soczewek możliwa jest w ramach produktów w tej samej kategorii cenowej. Jeśli ostateczny koszt wymiany będzie wyższy od kwoty zakupu, to różnicę tę dodatkowo pokrywa klient. W przypadku, gdy klient zdecyduje się na tańsze oprawki lub soczewki, różnica w cenie nie zostanie zwrócona przez salon. Dlatego też warto stawiać na produkty o zbliżonych cenach, aby transakcja była dla nas jak najbardziej korzystna.

Każdy salon optyczny wysokiej klasy powinien proponować tego typu gwarancję adaptacji. Takie rozwiązanie zapewnia bezpieczeństwo zakupu dla klienta, gdzie mimo iż jest to produkt na zamówienie jego wymiana zgodnie z potrzebą jest możliwa. Nie musi obawiać się, że po kilku dniach, czy miesiącu będzie musiał już kupować kolejne oprawki, ponieważ te pierwsze nie do końca spełniają jego oczekiwania lub są po prostu niewygodne. Kupno nowych oprawek i szkieł to zawsze spory wydatek, dlatego też warto postawić na salon optyczny, który dopilnuje abyśmy byli finalnie zadowoleni z naszego zakupu.

Gwarancja Satysfakcji w Lynx Optique w punktach

  • Gwarancja Satysfakcji to trzymiesięczne prawo do zmiany zdania i trzymiesięczna gwarancja adaptacji
  • W ramach gwarancji klientowi przysługuje jednorazowa możliwość bezpłatnej wymiany zakupionych okularów (oprawek lub soczewek, lub oprawek i soczewek)
  • Wymiana jest dostępna w salonie, w którym dokonano zakupu
  • Wymiana dostępna jest w ramach produktów w tej samej kategorii cenowej
  • Ewentualną różnicę w cenie pokrywa klient, a salon różnicy w cenie nie zwraca