Gwarancja na uszkodzenia mechaniczne

Gwarancja na uszkodzenia mechaniczne

Strona główna / Ekspert radzi

Okulary, jak każdy inny zakupiony produkt, mogą ulec uszkodzeniu. Oprawki są szczególnie narażone na różne urazy, ponieważ nosimy je właściwie codziennie, zdejmujemy, zakładamy, chowamy do etui. Okulary są w ciągłym użytkowaniu. Mogą one również upaść na podłogę. O uszkodzenie okularów nie jest trudno. Dlatego tak ważna jest ochrona okularów oraz poczucie bezpieczeństwa, które daje możliwość ich naprawy lub wymiany.

W związku z tym, w salonach optycznych Lynx Optique oferujemy klientom 3-letnią gwarancję na uszkodzenia  okularów z soczewkami korekcyjnymi. Jest ona bezpłatna i przysługuje „z urzędu” każdemu, kto kupił okulary korekcyjne i przystąpił do bezpłatnego programu lojalnościowego MediClub. Dzięki niej osoby, które zakupiły u nas okulary, aż przez trzy lata mogą czuć się bezpiecznie, że uszkodzenie jakiegokolwiek elementu produktu nie będzie wiązało się z koniecznością zakupu nowych okularów.

3-letnia gwarancja na uszkodzenia – co trzeba wiedzieć

Na początek warto podkreślić, że realizacja tej gwarancji jest dla każdego klienta bardzo prosta. Gdy okulary korekcyjne ulegną uszkodzeniu, wystarczy przyjść do salonu Lynx Optique z dowodem zakupu i zgłosić szkodę. W 1. roku gwarancja obejmuje wymianę soczewek i naprawę oprawek całkowicie bezpłatnie, w miarę dostępności części u producenta. W 2. i 3. roku salon umożliwia wymianę uszkodzonych elementów, a jej koszt wynosi 40% wartości wymienianego artykułu. Oznacza to, że w przypadku korzystania z gwarancji klient zapłaci zaledwie 40% ceny zepsutego elementu, na przykład zausznika. Warto podkreślić, że nie jest to 40% ceny całych okularów, a tylko danej części zgłaszanej do naprawy w ramach gwarancji. Jeśli wymiana dotyczy soczewek, umożliwiamy wstawienie nowych, o tej samej korekcji i o tej samej konstrukcji, jakie miały pierwotnie zakupione soczewki. Z gwarancji można skorzystać w salonach Lynx Optique w całej Polsce.

Oferowana przez nas gwarancja obejmuje wszelkie uszkodzenia, również te mechaniczne zrobione przez klienta w czasie korzystania z okularów korekcyjnych. 3-letnia gwarancja na uszkodzenia ma jednocześnie bardzo mało ograniczeń. Wyłączone są z niej jedynie zarysowania soczewek.

Zakres gwarancji jest bardzo szeroki i nie jest to oferta jednorazowa. Oznacza to, że gwarancja nie wygasa po jednokrotnym zgłoszeniu szkody. Klient ma prawo do jednorazowego skorzystania z gwarancji na każdy element okularów korekcyjnych. Jeśli, przykładowo, uszkodzeniu uległ lewy zausznik i został naprawiony w ramach gwarancji, klient może ponownie z niej skorzystać, gdy zepsuje się prawy zausznik itd. Jeżeli konieczna wymiana jest całych okularów (a więc i oprawki, i szkieł korekcyjnych), można to zrobić tylko raz.

Gwarancja na uszkodzenia – wartościowa oferta

Warto podkreślić, że oferowana przez nas 3-letnia gwarancja na uszkodzenia to produkt wyjątkowy i rzadko spotykany na rynku. W większości salonów optycznych klient musi dokupić dodatkowe ubezpieczenie, aby w razie uszkodzeń móc naprawić okulary czy wymienić soczewki na nowe, a i tak często musi jeszcze do tego dopłacić. Takie ubezpieczenie przysługuje tylko przez rok i wiąże się z poniesieniem dodatkowego kosztu. Gdy kupujemy okulary w salonie Lynx Optique, gwarancja przysługuje każdemu bezpłatnie i obowiązuje aż 36 miesięcy. Aby skorzystać z gwarancji na uszkodzenia, trzeba być członkiem bezpłatnego programu lojalnościowego MediClub.

3-letnia gwarancja na uszkodzenia jest bardzo atrakcyjną opcją dla naszych klientów. Zależy nam, aby każdy, kto wyjdzie z naszego salonu z nowymi okularami, czuł się bezpiecznie, nawet gdy okulary się zniszczą, i chętnie wracał do nas przy okazji nowych zakupów. Co więcej, taka oferta gwarantuje, że każdy klient będzie cieszył się zakupionymi u nas okularami przez wiele lat, bez konieczności wymiany ich na nowe.

Gwarancja na uszkodzenia w punktach

  • Gwarancja obejmuje 36 miesięcy od zakupu okularów.
  • Gwarancja obowiązuje na terenie całej Polski.
  • Gwarancja obowiązuje przy zakupie kompletnej pary okularów (oprawa okularowa i soczewki korekcyjne)
  • Wymiana jest możliwa w ramach produktów w tej samej kategorii cenowej.
  • Każdy element okularów można wymienić jeden raz.
  • Z gwarancji można skorzystać za okazaniem dowodu zakupu.
  • W 1. roku trwania gwarancji wymiana/naprawa, w miarę dostępności części, jest bezpłatna.
  • W 2. i 3. roku trwania gwarancji wymiana/naprawa, w miarę dostępności części, jest w cenie 40% ceny wymienianego elementu.
  • Warunkiem skorzystania z gwarancji satysfakcji jest udział w bezpłatnym programie lojalnościowym MediClub.