Gwarancja na uszkodzenia mechaniczne

Strona główna / Gwarancja na uszkodzenia mechaniczne

Okulary, jak każdy inny zakupiony produkt, mogą ulec uszkodzeniu. Oprawki są szczególnie narażone na różne urazy, ponieważ nosimy je właściwie codziennie, zdejmujemy, zakładamy, chowamy do etui. Okulary są w ciągłym użytkowaniu. Mogą one również upaść na podłogę. O uszkodzenie okularów nie jest trudno. Dlatego tak ważna jest ochrona okularów oraz poczucie bezpieczeństwa, które daje możliwość ich naprawy lub wymiany.

W związku z tym, w salonach optycznych Lynx Optique oferujemy klientom 3-letnią gwarancję na uszkodzenia  okularów z soczewkami korekcyjnymi. Jest ona bezpłatna i przysługuje „z urzędu” każdemu, kto kupił okulary korekcyjne i przystąpił do bezpłatnego programu lojalnościowego MediClub. Dzięki niej osoby, które zakupiły u nas okulary, aż przez trzy lata mogą czuć się bezpiecznie, że uszkodzenie jakiegokolwiek elementu produktu nie będzie wiązało się z koniecznością zakupu nowych okularów.

3-letnia gwarancja na uszkodzenia – co trzeba wiedzieć

Na początek warto podkreślić, że realizacja tej gwarancji jest dla każdego klienta bardzo prosta. Gdy okulary korekcyjne ulegną uszkodzeniu, wystarczy przyjść do salonu Lynx Optique z dowodem zakupu i zgłosić szkodę. W 1. roku gwarancja obejmuje wymianę soczewek i naprawę oprawek całkowicie bezpłatnie, w miarę dostępności części u producenta. W 2. i 3. roku salon umożliwia wymianę uszkodzonych elementów, a jej koszt wynosi 40% wartości wymienianego artykułu. Oznacza to, że w przypadku korzystania z gwarancji klient zapłaci zaledwie 40% ceny zepsutego elementu, na przykład zausznika. Warto podkreślić, że nie jest to 40% ceny całych okularów, a tylko danej części zgłaszanej do naprawy w ramach gwarancji. Jeśli wymiana dotyczy soczewek, umożliwiamy wstawienie nowych, o tej samej korekcji i o tej samej konstrukcji, jakie miały pierwotnie zakupione soczewki. Z gwarancji można skorzystać w salonach Lynx Optique w całej Polsce.

Oferowana przez nas gwarancja obejmuje wszelkie uszkodzenia, również te mechaniczne zrobione przez klienta w czasie korzystania z okularów korekcyjnych. 3-letnia gwarancja na uszkodzenia ma jednocześnie bardzo mało ograniczeń. Wyłączone są z niej jedynie zarysowania soczewek.

Zakres gwarancji jest bardzo szeroki i nie jest to oferta jednorazowa. Oznacza to, że gwarancja nie wygasa po jednokrotnym zgłoszeniu szkody. Klient ma prawo do jednorazowego skorzystania z gwarancji na każdy element okularów korekcyjnych. Jeśli, przykładowo, uszkodzeniu uległ lewy zausznik i został naprawiony w ramach gwarancji, klient może ponownie z niej skorzystać, gdy zepsuje się prawy zausznik itd. Jeżeli konieczna wymiana jest całych okularów (a więc i oprawki, i szkieł korekcyjnych), można to zrobić tylko raz.

Gwarancja na uszkodzenia – wartościowa oferta

Warto podkreślić, że oferowana przez nas 3-letnia gwarancja na uszkodzenia to produkt wyjątkowy i rzadko spotykany na rynku. W większości salonów optycznych klient musi dokupić dodatkowe ubezpieczenie, aby w razie uszkodzeń móc naprawić okulary czy wymienić soczewki na nowe, a i tak często musi jeszcze do tego dopłacić. Takie ubezpieczenie przysługuje tylko przez rok i wiąże się z poniesieniem dodatkowego kosztu. Gdy kupujemy okulary w salonie Lynx Optique, gwarancja przysługuje każdemu bezpłatnie i obowiązuje aż 36 miesięcy. Aby skorzystać z gwarancji na uszkodzenia, trzeba być członkiem bezpłatnego programu lojalnościowego MediClub.

3-letnia gwarancja na uszkodzenia jest bardzo atrakcyjną opcją dla naszych klientów. Zależy nam, aby każdy, kto wyjdzie z naszego salonu z nowymi okularami, czuł się bezpiecznie, nawet gdy okulary się zniszczą, i chętnie wracał do nas przy okazji nowych zakupów. Co więcej, taka oferta gwarantuje, że każdy klient będzie cieszył się zakupionymi u nas okularami przez wiele lat, bez konieczności wymiany ich na nowe.

Gwarancja na uszkodzenia w punktach

  • Gwarancja obejmuje 36 miesięcy od zakupu okularów.
  • Gwarancja obowiązuje na terenie całej Polski.
  • Gwarancja obowiązuje przy zakupie kompletnej pary okularów (oprawa okularowa i soczewki korekcyjne)
  • Wymiana jest możliwa w ramach produktów w tej samej kategorii cenowej.
  • Każdy element okularów można wymienić jeden raz.
  • Z gwarancji można skorzystać za okazaniem dowodu zakupu.
  • W 1. roku trwania gwarancji wymiana/naprawa, w miarę dostępności części, jest bezpłatna.
  • W 2. i 3. roku trwania gwarancji wymiana/naprawa, w miarę dostępności części, jest w cenie 40% ceny wymienianego elementu.
  • Warunkiem skorzystania z gwarancji satysfakcji jest udział w bezpłatnym programie lojalnościowym MediClub.