Zwroty i reklamacje

Strona główna / Zwroty i reklamacje

ZWROTY MUSZĄ SPEŁNIAĆ WSZYSTKIE PONIŻSZE WARUNKI:

  • Opakowanie soczewek musi być nieotwarte, nieuszkodzone i w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży (zgodnie z unijnymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy)
  • Produkty zakupione w sklepie Lynx-Optique.pl mogą zostać zwrócone w ciągu 14 od daty otrzymania zakupionego towaru zgodnie z Regulaminem Sklepu Lynx-Optique.pl
  • Każdy zwrot należy zgłosić mailowo na adres sklep@lynx-optique.pl przesyłając wypełniony Formularz Zwrotu.

CHCESZ ZWRÓCIĆ SOCZEWKI KONTAKTOWE?

Możesz zwrócić nieotwarte lub nieuszkodzone produkty zgodnie z powyższą procedurą, natomiast prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do rzeczy nieprefabrykowanych. Zwrotowi nie podlegają więc soczewki kontaktowe toryczne, multifokalne i kolorowe. Soczewki te są produkowane w oparciu o specyficzne indywidualne wymagania klienta i dlatego nie kwalifikują się do zwrotu (więcej w Regulaminie Sklepu Lynx-Optique.pl § 9. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY).

CHCESZ ZWRÓCIĆ OKULARY PRZECIWSŁONECZNE?

Zwracane okulary nie mogą być używane ani uszkodzone. Oryginalne opakowanie nie może zostać zniszczone. Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić okulary przeciwsłoneczne w ciągu 14 dni od daty otrzymania, wymagamy zwrotu kompletnego produktu, w tym opakowania na okulary, pudełka zewnętrznego oraz wszystkiego wewnątrz pudełka: wszelkich ściereczek do czyszczenia i wszelkich naklejek identyfikacyjnych lub etykiet. Produkt musi być zwrócony w dokładnie takim samym stanie, w jakim był wysłany przez nas. Produkt uznaje się za niekompletny bez tych elementów. W przypadku braku lub uszkodzenia przedmiotów zwrot lub wymiana nie będą możliwe.

PROCEDURA ZWROTU:

Firma Medicover Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za zwroty, które nie są zgodne z przedstawioną procedurą.

Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@lynx-optique.pl, aby wyjaśnić powód zwrotu oraz dostarczyć dodatkowych potrzebnych informacji (np. numer zamówienia, pełny opis zwracanych przedmiotów, numer konta do zwrotu). Dział obsługi klienta sprawdzi Twoją prośbę, aby upewnić się, że spełnia wszystkie kryteria i doradzi, jak postępować. Odpowiedzi możesz spodziewać się w ciągu 1–2 dni roboczych.

Prosimy o wysyłanie nieotwartych i nieuszkodzonych produktów w twardym pudełku/kartonie (nie w kopercie) w taki sposób, aby nie uległy one zniszczeniu w transporcie. Zwrot powinien zostać wysłany (kurierem lub pocztą) jako przesyłka rejestrowana, tak aby paczka posiadała indywidualny kod śledzenia. Prosimy również o dołączenie paragonu lub faktury, którą otrzymałeś przy zakupie towaru. Paczki prosimy wysyłać na adres:

 Lynx Optique Auchan Modlińska ul. Modlińska 803-216 Warszawa

Po otrzymaniu przez nas paczki (zwykle do 2 tygodni) – sprawdzimy produkt, następnie skontaktujemy się z Tobą, aby potwierdzić zwrot

ILE TO BĘDZIE KOSZTOWAŁO?

Klient ponosi odpowiedzialność za koszty związane z wysłaniem zwracanych towarów do nas.  Sklep LynxOptique.pl nie zwraca kosztów wysyłki produktów nieprawidłowo zamówionych lub niechcianych.

JAK DŁUGO TO TRWA?

Zwracane paczki docierają do naszego biura w Warszawie zwykle do 2 tygodni od momentu nadania przesyłki przez klienta. W momencie otrzymania paczki wyślemy do Ciebie potwierdzenie, że otrzymaliśmy zwracane produkty, a także informacje o dalszym postępowaniu. Zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia wszystkich zwrotów w ciągu 30 dni. W razie dodatkowych pytań, prosimy skontaktować się z działem obsługi klienta.

Prosimy pamiętać, że zwrot okularów w oryginalnych i nieuszkodzonych opakowaniach zajmuje więcej czasu. Jest to związane z tym, że oryginalność i brak uszkodzeń muszą zostać zweryfikowane przez nasz zespół kontroli jakości.

CHCESZ ZWRÓCIĆ PRODUKT Z POWODU REKLAMACJI?

W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać na własny koszt reklamowany towar wraz z opisem niezgodności, wypełniając Formularz Reklamacji.

W przypadku uznania reklamacji poniesione koszty wysyłki przez klienta zostaną zwrócone klientowi w racjonalnej kwocie (do kwoty 15 zł), a nowy towar zostanie wysłany bez dodatkowych kosztów dla klienta.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez Sklep reklamacji. W przypadku uznania reklamacji w ciągu 21 dni reklamowany towar zostanie doprowadzony do stanu zgodnego z umową bądź zostanie wymieniony na nowy. W przypadku braku możliwości naprawienia towaru lub wymiany na nowy, Klient otrzyma zwrot kosztów zakupu towaru wraz z kosztem pierwotnej dostawy.

Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. W wypadku reklamacji bezzasadnej koszty przesyłki ponosi Klient.

Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.